۱۴۰۴ خرداد ۲۵, یکشنبه

تخریب درختان بلوط ایلام

 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ایلام

گفت: افراد سودجو اقدام به ریختن گازوئیل در کنار پنج اصله درخت بالغ و هشت نهال بلوط در منطقه حفاظت‌شده مانشت و قلارنگ کرده بودند.20 خرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، صید نبی امامی افزود: افراد سودجو پنج اصله درخت بالغ و هشت نهال بلوط در حاشیه منطقه حفاظت‌شده مانشت و قلارنگ، باهدف تصرف اراضی ملی و انجام تغییر کاربری غیرقانونی، اقدام به ریختن مواد نفتی از جمله گازوئیل در پای چند اصله درخت و نهال بلوط کرده‌اند.

وی بیان کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و بازتاب گسترده موضوع در فضای مجازی، کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست به همراه نیروهای منابع طبیعی شهرستان ایلام، باهدف بررسی میدانی به محدوده‌ای در ضلع شمال شرقی شهر ایلام و حاشیه منطقه حفاظت‌شده مانشت و قلارنگ اعزام شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

زنکشی؛ گزارشی از قتل یک زن ۱۸ ساله توسط نامزدش در استان فارس

  زنکشی؛ گزارشی از قتل یک زن ۱۸ ساله توسط نامزدش در استان فارس یک زن ۱۸ ساله توسط نامزد خود و بوسیله سلاح گرم در مرودشت از توابع استان فارس ...